Zwolle
Zwolle
Breda
Amsterdam
Roermond
088 - 118 57 00 Showroom geopend: ma - vr 08:00 - 17:00 Gouwe 1, Zwolle
088 - 118 57 00 Showroom geopend: ma - vr 08:00 - 17:00Oude Leijstraat 1 / hoek Tilburgseweg, Breda
088 - 118 57 00 Showroom geopend: Op afspraak Zekeringstraat 32, Amsterdam
088 - 118 57 00 Showroom geopend: Op afspraak Solvayweg 2, Roermond
Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Senior financieel medewerker (40 uur)

Jij

Jij bent een door de wol geverfde financieel administrateur. De financiële administratie kent voor jou geen enkel geheim. Je bent een stevige gesprekspartner voor je interne collega’s en staat je mannetje richting klanten als het gaat om financiële administratie. Je zorgt zelfstandig voor een actuele administratie op alle niveaus, controleert de grootboeken en subadministraties en weet raad met opmerkelijke afwijkingen in de administraties. Daarnaast ben je een vraagbaak en sparringspartner voor de controller.

Het betreft een fulltime baan, die moet passen bij jouw (privé)situatie. Daarom bekijken we in overleg hoe jij in die 40 uur per week het best tot je recht komt binnen Aberson.

Wij

Wij zijn Aberson. Specialist in keramische gevels en dakpannen, al bijna 100 jaar. We adviseren architecten en aannemers bij de ontwikkeling van nieuwe projecten. En dan specifiek voor keramische gevels of keramische daken. Het begon voor ons allemaal met gevelstenen, maar inmiddels doen we veel meer dan dat. Zo zijn we altijd bezig met nieuwe duurzame of circulaire keramische materialen. We hebben vier vestigingen, in Zwolle, Amsterdam, Breda en Roermond. Jij werkt op ons hoofdkantoor in Zwolle.

De slogan van Aberson is: ‘We think brick’. En zo is het ook echt. Onze mensen zijn stuk voor stuk bevlogen in hun vak en de producten waarmee we werken.  

Wat ga je doen?

  • Bijhouden van een actuele administratie op alle niveaus, voor debiteuren en crediteuren.
  • Je zorgt voor een tijdige aanlevering van een volledige, zorgvuldige, betrouwbare en duidelijke administratie aan controller.
  • Controleren, coderen en verwerken van facturen.
  • Bewaakt de interne procedure met betrekking tot facturen.
  • Stelt prioriteiten, geeft richtlijnen en adviezen.
  • Controleert regelmatig de overeenstemming tussen het grootboek en de subadministraties.
  • Weet raad met opmerkelijke afwijkingen en lost dit op.
  • Voorbereiden van betalingen op bedrijfs- en projectniveau.

Wie zoeken we?

We zoeken een ervaren, zorgvuldige en oplossingsgerichte doener. Iemand die de handen uit de mouwen steekt, stevig in z’n schoenen staat en niet terugdeinst voor een ‘lastig’ gesprek met een debiteur. Voor deze senior functie zoeken wij iemand met zowel kennis van de bouwsector, als ervaring in een financiële administratieve functie.

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde opleiding gericht op bedrijfsadministratie/ SPD
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring in projectadministratie en verantwoording
  • Kennis van de bouwsector
  • Kennis van Excel
  • Communicatief zeer sterk, zowel schriftelijk als mondeling

Wat krijg je van ons?

Een mooie ambitieuze job in Zwolle in 40 uur die je grotendeels zelf mag indelen. Met veel vrijheid: inhoudelijk en praktisch. Een goed salaris en arbeidsvoorwaarden. En niet te vergeten: 35 fijne collega’s.

Klinkt als je droombaan?

Dan ontvangen we graag een korte motivatie en je cv! Mail dit uiterlijk 3 maart 2023 naar personeelszaken@aberson.nl.

Wil je meer weten? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Raymond Roeloffzen (controller) via raymond.roeloffzen@aberson.nl of bel met 088-118 57 00.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Het beste van Aberson.
De mooiste projecten, slimste producten en nieuwste innovaties maandelijks in je mailbox?

    close-link